MURANTE, ANNA MARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 8.126
NA - Nord America 7.775
AS - Asia 3.630
SA - Sud America 791
AF - Africa 135
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
OC - Oceania 4
Totale 20.469
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 7.240
IT - Italia 3.204
SG - Singapore 1.459
RU - Federazione Russa 1.325
GB - Regno Unito 1.157
CN - Cina 1.056
BR - Brasile 662
UA - Ucraina 584
VN - Vietnam 516
DE - Germania 513
CA - Canada 462
DK - Danimarca 325
FR - Francia 278
HK - Hong Kong 179
IN - India 135
SE - Svezia 125
FI - Finlandia 115
NL - Olanda 83
IE - Irlanda 81
PL - Polonia 76
CI - Costa d'Avorio 73
AR - Argentina 58
MX - Messico 55
PT - Portogallo 49
IL - Israele 44
ES - Italia 43
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 38
ID - Indonesia 37
JP - Giappone 37
BD - Bangladesh 32
TR - Turchia 25
IQ - Iraq 24
EC - Ecuador 23
ZA - Sudafrica 22
AT - Austria 21
BE - Belgio 21
CH - Svizzera 16
CO - Colombia 14
MA - Marocco 13
LT - Lituania 12
VE - Venezuela 12
KE - Kenya 10
NO - Norvegia 10
NP - Nepal 10
PK - Pakistan 10
UZ - Uzbekistan 9
EE - Estonia 8
EU - Europa 8
TW - Taiwan 8
CL - Cile 7
JO - Giordania 7
SA - Arabia Saudita 7
EG - Egitto 6
HU - Ungheria 6
IS - Islanda 6
PE - Perù 6
PY - Paraguay 6
AZ - Azerbaigian 5
DO - Repubblica Dominicana 5
IR - Iran 5
RO - Romania 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CM - Camerun 4
HR - Croazia 4
KZ - Kazakistan 4
AL - Albania 3
AU - Australia 3
BA - Bosnia-Erzegovina 3
CR - Costa Rica 3
GR - Grecia 3
PS - Palestinian Territory 3
TT - Trinidad e Tobago 3
BG - Bulgaria 2
BH - Bahrain 2
CZ - Repubblica Ceca 2
DZ - Algeria 2
HN - Honduras 2
KH - Cambogia 2
MY - Malesia 2
NI - Nicaragua 2
RS - Serbia 2
SI - Slovenia 2
TJ - Tagikistan 2
BB - Barbados 1
BO - Bolivia 1
BW - Botswana 1
BY - Bielorussia 1
CY - Cipro 1
DM - Dominica 1
JM - Giamaica 1
KG - Kirghizistan 1
KR - Corea 1
LV - Lettonia 1
LY - Libia 1
MG - Madagascar 1
MK - Macedonia 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
QA - Qatar 1
SM - San Marino 1
Totale 20.464
Città #
Dallas 1.253
Pisa 843
Southend 840
Singapore 824
Chandler 538
Beijing 499
Ashburn 395
Ann Arbor 348
San Mateo 302
Ottawa 285
Houston 277
Dearborn 264
Woodbridge 258
Jacksonville 257
Falls Church 246
Moscow 233
Rome 232
Fairfield 215
Hong Kong 178
Milan 161
Wilmington 150
Cambridge 149
Seattle 144
Boardman 137
Los Angeles 129
Ho Chi Minh City 110
Florence 102
Dong Ket 100
Hefei 91
Portsmouth 87
Norwalk 85
Stevenage 81
The Dalles 81
Lawrence 79
Kolkata 73
São Paulo 73
New York 72
Guangzhou 67
Hanoi 66
Warsaw 63
Dublin 62
Beauharnois 58
Fremont 58
Brooklyn 57
Montréal 51
Redwood City 45
Santa Clara 42
Helsinki 41
Tel Aviv 40
Munich 39
Bratislava 38
Auburn 37
Tulsa 36
Turin 35
Old Bridge 33
Bologna 32
Naples 32
Buffalo 31
Montreal 31
Parma 31
Tokyo 29
Bari 27
Council Bluffs 27
London 27
Poplar 27
Massa 26
Stockholm 26
Atlanta 25
Napoli 25
Chicago 24
Mexico City 24
Cerro Maggiore 23
Trento 21
Denver 20
Nanjing 20
Rio de Janeiro 20
Toronto 20
Padova 19
Phoenix 19
Trieste 18
Brindisi 17
Orem 17
Venice 17
Amsterdam 16
Catania 16
San Francisco 16
Boston 15
Chennai 15
Haiphong 15
Porto Alegre 15
Brasília 14
Signa 14
Fuzhou 13
Johannesburg 13
Las Vegas 13
Washington 13
Belo Horizonte 12
Coventry 12
Genoa 12
Istanbul 12
Totale 11.970
Nome #
La valutazione degli esiti nella prospettiva dei pazienti 767
Catching and monitoring clinical innovation through performance indicators. The case of the breast-conserving surgery indicator. 478
Behavioural and social sciences to enhance the efficacy of health promotion interventions: redesigning the role of professionals and people 410
Il servizio di Pronto Soccorso: l’esperienza dei pazienti lucani 401
Performance of care for end-of-life cancer patients in Tuscany: The interplay between place of care, aggressive treatments, opioids, and place of death. A retrospective cohort study 384
INDAGINE PROMS PATIENT-REPORTED OUTCOME MEASURES. RILEVAZIONE SISTEMATICA DELL’ESPERIENZA E DEGLI ESITI RIPORTATI DAI PAZIENTI NELLA SANITA’ TOSCANA. 380
LA VALUTAZIONE DELLA PERFORMANCE DEI SERVIZI SANITARI ATTRAVERSO GLI OCCHI DEGLI UTENTI. FOCUS SULLA PROTEZIONE DEI DATI 373
Patient satisfaction, patients leaving hospital against medical advice and mortality in Italian university hospitals: a cross-sectional analysis. 367
Does feedback influence patient - professional communication? Empirical evidence from Italy. 354
GOVERNO E QUALITA' DELL'OFFERTA 346
Rethinking Healthcare Performance Evaluation Systems towards the People- Centredness Approach: Their Pathways, their Experience, their Evaluation. 333
A multidimensional system to evaluate performance in maternity process: the Tuscany experience 324
Valutare i percorsi in sanità. I percorsi della salute mentale e il percorso oncologico. Un progetto della Commissione parlamentare d’inchiesta del Senato sull’efficienza e l’efficacia del SSN 311
Are people’s health care needs better met when primary care is strong? A synthesis of the results of the QUALICOPC study in 34 countries 310
Segmentazione e marketing per la sanità pubblica 307
Is the co-location of GPs in primary care centres associated with a higher patient satisfaction? Evidence from a population survey in Italy 300
Il quaderno del percorso materno infantile 291
How do hospitalization experience and institutional characteristics influence inpatient satisfaction? A multilevel approach. 289
A MARKETING APPROACH FOR CREATING PATIENT ORIENTED PATHWAYS IN HOSPITAL SERVICES 283
Performance assessment in the maternity pathway in Tuscany Region 277
Patient-perceived responsiveness of primary care systems across Europe and the relationship with the health expenditure and remuneration systems of primary care doctors 277
Effectiveness of the Baby Friendly Community Initiative in Italy: a non-randomised controlled study 270
PROMs in post-mastectomy care: Patient self-reports (BREAST-Q™) as a powerful instrument to personalize medical services 268
Innovative communication processes and patient’s role: some evidence from the Tuscany Healthcare System 262
La valutazione esterna 261
Studi sulla Sanità integrativa e sulla Bilateralità - Assistenza sanitaria integrativa: scenari futuri e possibili sinergie con il sistema sanitario nazionale 260
Alfabeto per l'autogestione. Diabete 256
Which factors determine patient satisfaction with Emergency Care? Some evidence from an explorative study across Tuscan Health Authority 255
Assessing the potential for improvement of primary care in 34 countries: a cross-sectional survey 254
Informed and involved patients in care decision making: a goal for management and clinicians 249
The extent to which contextual effects explain the patient satisfaction with GP assistance in four italian Regions. 245
Gli indicatori e le evidenze del percorso salute mentale 243
The Diabetes Self-management educational programs and their integration in the usual care: a systematic literature review 243
Il sistema di valutazione della performance del network delle regioni 242
Gli indicatori e le evidenze del percorso oncologico 242
Segmentazione dei pazienti negli ospedali sulla base dell'esperienza 238
La valutazione della capacità di perseguimento delle strategie regionali 233
Establishing baby-friendly communities throughout Italy: Methods and baseline data. In "Abstracts from the 16th International Society for Research in Human Milk and Lactation Conference" 233
A systematic review on the use of perceived value to assess inter-organizational performance 227
The contribution of benchmarking to quality improvement in healthcare. A systematic literature review 227
The patient needs and the answer general practitioner: the Italian citizens experience. 225
L’esperienza e la soddisfazione dei pazienti oncologici per i servizi ricevuti in Toscana 224
Reported experience of patients with single or multiple chronic diseases. Empirical evidence from Italy 223
"THE MATERNITY PATHWAY THROUGH THE EYES OF WOMEN" in REPORT OF THE MATERNITY PATHWAY 221
Which are the Determinants of Chronic Patient Satisfaction with GPs’ Management Care? Some Evidence from an Explorative Study Across Tuscan Health Authorities 219
RESPONSIVENESS E COMUNICAZIONE 219
L’esperienza dei cittadini del servizio di medicina generale: come la comunicazione influenza la relazione medico – paziente. Quattro regioni a confronto. 217
A Controlled Study on Baby-Friendly Communities in Italy: Methods and Baseline Data 217
The relationship between patient involvement and hospital accreditation standards 217
Measures of quality, costs and equity in primary health care instruments developed to analyse and compare primary care in 35 countries 217
Il sistema di valutazione della performance dei sistemi sanitari regionali: Basilicata, Liguria, Marche, P.A. Bolzano, P.A. Trento, Toscana, Valle d’Aosta, Umbria, Report 2010 215
Involving Women in the definition of maternity pathway 214
Re-building the trust relationship between people and the public health system. An Italian exploratory study. 209
Il See&Treat nell'esperienza dei pazienti 208
The Performance Evaluation 202
Il medico di riferimento e l'esperienza del paziente: alcune evidenze dalle indagini svolte in Toscana 200
Impact of continuity on quality of primary care - from the perspective of citizens' preferences and multimorbidity: Position Paper of the European Forum for Primary Care 200
Studi sulla Sanità integrativa e sulla Bilateralità - Legge e contratto collettivo nella dinamica dei fondi sanitari integrativi e della bilateralità di riferimento 200
Report of the maternity pathway 198
La valutazione 193
La valutazione delle cure primarie 192
La gravidanza 188
La percezione dei pazienti sul progetto del medico di riferimento del caso nelle strutture di ricovero: l’esperienza dell’Azienda USL di Ravenna 185
QUALICOPC. Uno studio multicentrico per valutare la qualità, i costi, e l’equità nelle cure primarie 185
EMERGENZA-URGENZA 183
STRUMENTI E METODI PER MISURARE LA PATIENT SATISFACTION NEI SISTEMI MULTIDIMENSIONALI DI VALUTAZIONE DELLA PERFORMANCE IN SANITÀ. 181
PATIENTS, GENERAL PRACTITIONERS AND HOSPITAL SPECIALISTS’ PERSPECTIVES ON COLLABORATION BETWEEN PRIMARY AND SECONDARY CARE. 181
Assessing inter-organizational performance through customer value: a literature review 179
THE PREGNANCY 179
Il Percorso Nascita in Toscana: l'esperienza delle donne 177
Indicazioni metodologiche e gestionali per lo sviluppo di un approccio di «percorso assistenziale» nei sistemi di valutazione della performance 176
Vedere nel paziente una persona. Una nuova prospettiva per i servizi sanitari 168
Systematic and continuous collection of patient-reported outcomes and experience in women with cancer undergoing mastectomy and immediate breast reconstruction: a study protocol for the Tuscany Region (Italy) 158
Il percorso nascita attraverso gli occhi delle donne 157
La valutazione esterna 156
Differences in family caregiver experiences and expectations of end-of-life heart failure care across providers and settings: a systematic literature review 156
Il percorso oncologico 149
L’assistenza oncologica: una priorità per i sistemi sanitari 149
La Sanità di Iniziativa attraverso gli occhi dei pazienti 142
La scelta dei due percorsi oncologici: perchè colon retto e mammella 141
The continuous collection of user experience for timely addressing critical factors of the hospital journey 141
La valutazione esterna 136
La valutazione esterna 130
Assessing Sustainable and Healthy Diets in Large-Scale Surveys: Validity and Applicability of a Dietary Index Based on a Brief Food Group Propensity Questionnaire Representing the EAT-Lancet Planetary Health Diet 127
Transitions to food democracy through multilevel governance 124
Managing COVID-19 within and across health systems: Why we need performance intelligence to coordinate a global response 124
Totale 20.672
Categoria #
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Totale 89.350


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.216 0 0 0 0 0 256 112 82 204 123 212 227
2021/20221.651 142 283 37 66 64 46 171 374 77 207 59 125
2022/20231.418 112 147 64 263 139 218 37 126 154 35 60 63
2023/20241.029 79 42 170 90 82 103 105 91 32 34 68 133
2024/20253.726 57 53 211 106 222 282 573 1.014 322 198 495 193
2025/20265.202 503 1.270 961 1.173 878 417 0 0 0 0 0 0
Totale 20.672