MURANTE, ANNA MARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.425
NA - Nord America 5.375
AS - Asia 1.494
SA - Sud America 134
AF - Africa 91
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
OC - Oceania 2
Totale 14.529
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.956
IT - Italia 3.016
RU - Federazione Russa 1.146
GB - Regno Unito 1.082
SG - Singapore 623
UA - Ucraina 578
DE - Germania 480
CA - Canada 409
CN - Cina 365
DK - Danimarca 324
FR - Francia 208
VN - Vietnam 193
HK - Hong Kong 154
BR - Brasile 125
FI - Finlandia 98
SE - Svezia 98
IN - India 91
IE - Irlanda 75
CI - Costa d'Avorio 73
NL - Olanda 59
PL - Polonia 49
PT - Portogallo 49
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 38
BE - Belgio 21
AT - Austria 17
ES - Italia 16
CH - Svizzera 15
ID - Indonesia 15
NO - Norvegia 10
JP - Giappone 9
EE - Estonia 8
EU - Europa 8
MX - Messico 8
TW - Taiwan 8
HU - Ungheria 6
IS - Islanda 6
MA - Marocco 6
LT - Lituania 5
TR - Turchia 5
CM - Camerun 4
EC - Ecuador 4
HR - Croazia 4
IQ - Iraq 4
IR - Iran 4
PK - Pakistan 4
RO - Romania 4
ZA - Sudafrica 4
GR - Grecia 3
IL - Israele 3
UZ - Uzbekistan 3
AU - Australia 2
AZ - Azerbaigian 2
BD - Bangladesh 2
KZ - Kazakistan 2
NP - Nepal 2
RS - Serbia 2
SI - Slovenia 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AR - Argentina 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
EG - Egitto 1
JO - Giordania 1
KE - Kenya 1
KG - Kirghizistan 1
LV - Lettonia 1
MK - Macedonia 1
NI - Nicaragua 1
PE - Perù 1
PS - Palestinian Territory 1
SM - San Marino 1
TJ - Tagikistan 1
TN - Tunisia 1
VE - Venezuela 1
Totale 14.529
Città #
Southend 840
Pisa 816
Chandler 538
Ann Arbor 348
San Mateo 302
Ottawa 285
Singapore 279
Houston 269
Dearborn 264
Woodbridge 258
Jacksonville 256
Falls Church 246
Fairfield 214
Rome 213
Ashburn 195
Hong Kong 153
Wilmington 150
Cambridge 149
Beijing 147
Milan 138
Seattle 138
Boardman 124
Moscow 123
Dong Ket 100
Florence 90
Portsmouth 87
Norwalk 85
Stevenage 81
Lawrence 79
Kolkata 73
Guangzhou 60
Beauharnois 58
Dublin 58
Fremont 58
Montréal 51
Redwood City 45
Helsinki 39
Bratislava 38
Warsaw 38
Auburn 37
Tulsa 36
Turin 35
Los Angeles 34
Old Bridge 33
Naples 31
Parma 31
Bologna 29
Brooklyn 28
The Dalles 28
Napoli 25
Bari 23
Cerro Maggiore 23
Massa 23
Nanjing 20
Santa Clara 20
Trento 20
Munich 19
Padova 19
Brindisi 17
Trieste 16
Catania 15
Signa 14
Fuzhou 13
Council Bluffs 12
Coventry 12
Genoa 12
London 12
Alia 11
Lisbon 11
Vienna 11
Washington 11
Buti 10
Las Vegas 10
Lucca 10
Paris 10
San Diego 10
Torino 10
Venice 10
Cascina 9
Foggia 9
Hanover 9
Nuremberg 9
Nürnberg 9
Palermo 9
Santa Maria a Monte 9
Rio de Janeiro 8
Rivoli 8
San Giuliano Terme 8
Zhengzhou 8
Augusta 7
Como 7
Groningen 7
Rimini 7
Rio Saliceto 7
Amsterdam 6
Brescia 6
Buffalo 6
Cardiff 6
Chiswick 6
Lake Forest 6
Totale 8.402
Nome #
La valutazione degli esiti nella prospettiva dei pazienti 653
Catching and monitoring clinical innovation through performance indicators. The case of the breast-conserving surgery indicator. 347
LA VALUTAZIONE DELLA PERFORMANCE DEI SERVIZI SANITARI ATTRAVERSO GLI OCCHI DEGLI UTENTI. FOCUS SULLA PROTEZIONE DEI DATI 320
Il servizio di Pronto Soccorso: l’esperienza dei pazienti lucani 305
Performance of care for end-of-life cancer patients in Tuscany: The interplay between place of care, aggressive treatments, opioids, and place of death. A retrospective cohort study 295
INDAGINE PROMS PATIENT-REPORTED OUTCOME MEASURES. RILEVAZIONE SISTEMATICA DELL’ESPERIENZA E DEGLI ESITI RIPORTATI DAI PAZIENTI NELLA SANITA’ TOSCANA. 282
Behavioural and social sciences to enhance the efficacy of health promotion interventions: redesigning the role of professionals and people 278
Patient satisfaction, patients leaving hospital against medical advice and mortality in Italian university hospitals: a cross-sectional analysis. 276
Does feedback influence patient - professional communication? Empirical evidence from Italy. 269
Rethinking Healthcare Performance Evaluation Systems towards the People- Centredness Approach: Their Pathways, their Experience, their Evaluation. 260
Valutare i percorsi in sanità. I percorsi della salute mentale e il percorso oncologico. Un progetto della Commissione parlamentare d’inchiesta del Senato sull’efficienza e l’efficacia del SSN 256
How do hospitalization experience and institutional characteristics influence inpatient satisfaction? A multilevel approach. 240
Is the co-location of GPs in primary care centres associated with a higher patient satisfaction? Evidence from a population survey in Italy 240
Il quaderno del percorso materno infantile 228
Segmentazione e marketing per la sanità pubblica 224
Patient-perceived responsiveness of primary care systems across Europe and the relationship with the health expenditure and remuneration systems of primary care doctors 222
GOVERNO E QUALITA' DELL'OFFERTA 221
Performance assessment in the maternity pathway in Tuscany Region 218
PROMs in post-mastectomy care: Patient self-reports (BREAST-Q™) as a powerful instrument to personalize medical services 218
Informed and involved patients in care decision making: a goal for management and clinicians 204
Studi sulla Sanità integrativa e sulla Bilateralità - Assistenza sanitaria integrativa: scenari futuri e possibili sinergie con il sistema sanitario nazionale 202
A multidimensional system to evaluate performance in maternity process: the Tuscany experience 200
Innovative communication processes and patient’s role: some evidence from the Tuscany Healthcare System 197
Segmentazione dei pazienti negli ospedali sulla base dell'esperienza 197
La valutazione esterna 192
The Diabetes Self-management educational programs and their integration in the usual care: a systematic literature review 189
Effectiveness of the Baby Friendly Community Initiative in Italy: a non-randomised controlled study 188
L’esperienza e la soddisfazione dei pazienti oncologici per i servizi ricevuti in Toscana 184
Which factors determine patient satisfaction with Emergency Care? Some evidence from an explorative study across Tuscan Health Authority 184
Are people’s health care needs better met when primary care is strong? A synthesis of the results of the QUALICOPC study in 34 countries 182
Assessing the potential for improvement of primary care in 34 countries: a cross-sectional survey 182
The extent to which contextual effects explain the patient satisfaction with GP assistance in four italian Regions. 179
Reported experience of patients with single or multiple chronic diseases. Empirical evidence from Italy 177
A MARKETING APPROACH FOR CREATING PATIENT ORIENTED PATHWAYS IN HOSPITAL SERVICES 176
The relationship between patient involvement and hospital accreditation standards 176
Involving Women in the definition of maternity pathway 170
Alfabeto per l'autogestione. Diabete 170
Which are the Determinants of Chronic Patient Satisfaction with GPs’ Management Care? Some Evidence from an Explorative Study Across Tuscan Health Authorities 169
The Performance Evaluation 167
Il sistema di valutazione della performance del network delle regioni 166
Measures of quality, costs and equity in primary health care instruments developed to analyse and compare primary care in 35 countries 166
La valutazione della capacità di perseguimento delle strategie regionali 164
The patient needs and the answer general practitioner: the Italian citizens experience. 163
Establishing baby-friendly communities throughout Italy: Methods and baseline data. In "Abstracts from the 16th International Society for Research in Human Milk and Lactation Conference" 158
Gli indicatori e le evidenze del percorso oncologico 157
Report of the maternity pathway 155
STRUMENTI E METODI PER MISURARE LA PATIENT SATISFACTION NEI SISTEMI MULTIDIMENSIONALI DI VALUTAZIONE DELLA PERFORMANCE IN SANITÀ. 152
La valutazione 152
Gli indicatori e le evidenze del percorso salute mentale 149
Il sistema di valutazione della performance dei sistemi sanitari regionali: Basilicata, Liguria, Marche, P.A. Bolzano, P.A. Trento, Toscana, Valle d’Aosta, Umbria, Report 2010 148
La percezione dei pazienti sul progetto del medico di riferimento del caso nelle strutture di ricovero: l’esperienza dell’Azienda USL di Ravenna 147
Studi sulla Sanità integrativa e sulla Bilateralità - Legge e contratto collettivo nella dinamica dei fondi sanitari integrativi e della bilateralità di riferimento 146
A Controlled Study on Baby-Friendly Communities in Italy: Methods and Baseline Data 145
QUALICOPC. Uno studio multicentrico per valutare la qualità, i costi, e l’equità nelle cure primarie 145
"THE MATERNITY PATHWAY THROUGH THE EYES OF WOMEN" in REPORT OF THE MATERNITY PATHWAY 145
Il See&Treat nell'esperienza dei pazienti 144
L’esperienza dei cittadini del servizio di medicina generale: come la comunicazione influenza la relazione medico – paziente. Quattro regioni a confronto. 142
Impact of continuity on quality of primary care - from the perspective of citizens' preferences and multimorbidity: Position Paper of the European Forum for Primary Care 142
Indicazioni metodologiche e gestionali per lo sviluppo di un approccio di «percorso assistenziale» nei sistemi di valutazione della performance 141
THE PREGNANCY 140
Il Percorso Nascita in Toscana: l'esperienza delle donne 136
La gravidanza 133
Re-building the trust relationship between people and the public health system. An Italian exploratory study. 132
La valutazione delle cure primarie 131
Vedere nel paziente una persona. Una nuova prospettiva per i servizi sanitari 130
RESPONSIVENESS E COMUNICAZIONE 124
PATIENTS, GENERAL PRACTITIONERS AND HOSPITAL SPECIALISTS’ PERSPECTIVES ON COLLABORATION BETWEEN PRIMARY AND SECONDARY CARE. 123
The contribution of benchmarking to quality improvement in healthcare. A systematic literature review 120
A systematic review on the use of perceived value to assess inter-organizational performance 117
Il percorso oncologico 114
La valutazione esterna 113
Il medico di riferimento e l'esperienza del paziente: alcune evidenze dalle indagini svolte in Toscana 111
Il percorso nascita attraverso gli occhi delle donne 110
La scelta dei due percorsi oncologici: perchè colon retto e mammella 104
La Sanità di Iniziativa attraverso gli occhi dei pazienti 104
EMERGENZA-URGENZA 103
La valutazione esterna 101
La valutazione esterna 94
L’assistenza oncologica: una priorità per i sistemi sanitari 80
The continuous collection of user experience for timely addressing critical factors of the hospital journey 72
Systematic and continuous collection of patient-reported outcomes and experience in women with cancer undergoing mastectomy and immediate breast reconstruction: a study protocol for the Tuscany Region (Italy) 69
Differences in family caregiver experiences and expectations of end-of-life heart failure care across providers and settings: a systematic literature review 54
Assessing inter-organizational performance through customer value: a literature review 53
Transitions to food democracy through multilevel governance 51
Managing COVID-19 within and across health systems: Why we need performance intelligence to coordinate a global response 48
Totale 14.731
Categoria #
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Totale 65.666


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020446 0 0 0 0 0 0 0 0 0 204 75 167
2020/20212.197 142 340 146 113 240 256 112 82 204 123 212 227
2021/20221.651 142 283 37 66 64 46 171 374 77 207 59 125
2022/20231.418 112 147 64 263 139 218 37 126 154 35 60 63
2023/20241.029 79 42 170 90 82 103 105 91 32 34 68 133
2024/20252.987 57 53 211 106 222 282 573 1.014 322 147 0 0
Totale 14.731