GIONFRIDDO, GIANLUCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 660
NA - Nord America 174
AS - Asia 51
AF - Africa 10
SA - Sud America 5
Totale 900
Nazione #
IT - Italia 473
US - Stati Uniti d'America 174
IE - Irlanda 32
ES - Italia 30
GB - Regno Unito 27
FI - Finlandia 24
CN - Cina 21
FR - Francia 20
SG - Singapore 15
PT - Portogallo 11
ET - Etiopia 10
DE - Germania 9
DK - Danimarca 8
NL - Olanda 8
PK - Pakistan 7
BE - Belgio 4
BO - Bolivia 3
CH - Svizzera 3
AL - Albania 2
CO - Colombia 2
CZ - Repubblica Ceca 2
HK - Hong Kong 2
JP - Giappone 2
NO - Norvegia 2
SE - Svezia 2
UA - Ucraina 2
VN - Vietnam 2
AT - Austria 1
IN - India 1
TR - Turchia 1
Totale 900
Città #
Pisa 81
Chandler 66
Milan 40
Dublin 32
Rome 29
Boardman 26
Bologna 22
Florence 22
Helsinki 20
Buti 16
Reggello 15
Lucca 13
Valencia 13
London 12
Pontedera 11
Padova 10
Porto 9
Strasbourg 8
Fremont 7
Genoa 7
Livorno 7
San Mateo 7
Schio 7
Singapore 7
Washington 7
Bassano del Grappa 6
Castelfidardo 6
Turin 6
Frankfurt am Main 5
Paris 5
Pescara 5
Shenzhen 5
Addis Ababa 4
Bethnal Green 4
Camaiore 4
Cambridge 4
Como 4
Lappeenranta 4
Leuven 4
Pordenone 4
Siena 4
Xiamen 4
Ashburn 3
Beijing 3
Fabriano 3
La Paz 3
Lawrence 3
Messina 3
Monza 3
Motta Di Livenza 3
Orense 3
Portsmouth 3
Salt Lake City 3
Seattle 3
Stevenage 3
Trieste 3
Verona 3
Albignasego 2
Albino 2
Altopascio 2
Ames 2
Assago 2
Baoding 2
Barcelona 2
Bellizzi 2
Bergamo 2
Berlin 2
Bogotá 2
Bolzano 2
Bordeaux 2
Brno 2
Busnago 2
Calci 2
Caldogno 2
Casoria 2
Città di Castello 2
Ermesinde 2
Fairfield 2
Forlì 2
Frattamaggiore 2
Frederiksberg 2
Grosseto 2
Houston 2
Islamabad 2
Kai Yi Wan 2
Loughborough 2
Madrid 2
Mirabella Eclano 2
Modena 2
Parma 2
Piombino 2
Quijas 2
San Giorgio a Cremano 2
Scarlino 2
Seveso 2
Tirana 2
Tokyo 2
Tuoro sul Trasimeno 2
Venice 2
Vergiate 2
Totale 703
Nome #
The impact of green marketing on collective behaviour: Experimental evidence from the sports industry 159
Purpose driven Companies for Common Good: Managerial Characteristics and Dynamics 157
Measuring shared value through sustainable business model innovation: the Flourishing perspective applied to Enel industrial plants 121
Bellezza, tecnologie e le persone al centro: il caso BB 104
Overcoming Reductionist CSR: Empirical Evidence on the Formative Movement from CSR Talk to CSR Walk 68
L’energia invisibile che alimenta le case: il caso Glass to Power 57
Do Board Characteristics Affect the Adoption of Purpose-Driven Strategies? Evidence from EU firms 46
Creating shared value through open innovation: Insights from the case of Enel industrial plants 45
Organizzazioni ibride per lo sviluppo regionale: strategie di cambiamento regionale 32
Startups’ contribution to SDGs: A tailored framework for assessing social impact 30
Are Corporations Really Moving Toward Humanistic Management? An Attempt to Measure Their Progress 28
Come il network aziendale influenza la performance finanziaria? Il ruolo di mediazione della sostenibilità aziendale 22
On the gap between CSR Talk and CSR Walk: Linguistic-based evidences of a formative and iterative process 21
Adopting a social purpose in for-profit firms: the role of the board of directors 20
Felicità algoritmica? Misurare l’impatto nell’era dell’Intelligenza Artificiale 16
Governance e Purpose: le caratteristiche del CdA impattano sull’adozione di un purpose sociale? 9
Totale 935
Categoria #
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Totale 4.367


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/202133 0 0 0 0 0 0 4 2 5 4 11 7
2021/2022129 0 2 7 1 0 27 12 29 24 9 3 15
2022/2023347 49 23 23 27 18 16 20 15 51 10 38 57
2023/2024370 43 12 40 67 42 18 17 16 13 31 15 56
2024/202556 48 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 935